Monday, September 3, 2012

Bulan kelahiranku ^__^

Hmm,kira punya kira skg dh bln 9 mksdnya aku dh genap 8 bln kt melaka nie..singkat sgt masa nie ea..slma 8 bln kt mlka,aku bnyk taw sikap seseorg yg aku knl arhh...ada yg baek,ada yg kurg baek dn ada juga yg tk baek,hehehe..mcm2 la.Tp,suma tu aku tk kisah yg pntg aku dgn diri aku sndri..dn taw apa yg aku thu..ewahh..bermadah lak aku nie.tah la,slma ddk kt mlka aku tk tahu dpt apa??dpt kwn,mmg dpt pon suma nya oke..tp aku mash mencari2 apa yg aku nk dlm diri aku nie..pelik btl,larhh..aku nie apa lak nk cte bnda ni,aku nk cte pasal bulan sept,hehehe..bulan kelahiran anak kpd arwah justin bin manap.20 hb sept ni genap la umrku 22 thn,dh tua kerr???oh..TIDAKKK...msh mudah la tp dh match kot,hehehe.thn ni aku dpt smbt bdy dgn someone,hehehe..aku tk sangka bdya aku sama dgn mak dya..gmbra la sgt2..hrp2 masa tu adalah hr yg bt aku gmbra sgt2..tk sbr nk smbt,hehehe..

No comments:

Post a Comment